Впровадження у сучасний освітній процес інноваційних ігрових технологій та методів навчання і виховання сприяє різнобічному розвитку школярів і студентів. Серед українських педагогів є наукова дискусія: квест – це “методика” чи “технологія”?
Квест можна розглядати і у контексті технологій, і у контексті методів. Історичний квест, на думку авторки, доцільніше розглядати як метод навчання. Квест дозволяє застосовувати знання на практиці у нестандартних ситуаціях, вчить логічно мислити, розвивати інтерактивні здібності, діяти командно, стимулює емоційну та інтелектуальну ативність учасників (повний цикл мотивації – від уваги до задоволення), знайомить з автентичним матеріалом тощо. Історичне квестування – це пошук, основою якого є чітко поставлене дидактичне завдання та послідовне виконання заздалегідь підготовлених організаторами (менторами) завдань командами або окремими учасниками, це спільна практична діяльність учителя та учня, викладача та студента, це їхній спільний міні-проект. Обов’язкові елементи: вступ (визначаються часові рамки; учасники ознайомлюються з планом роботи та результатом, який мають отримати; параметрами оцінювання) та висновок (аналізується набутий на практиці досвід, оцінюється як процес так і кінцевий результат).
Завдання квесту включають як поточний матеріал, так і матеріал з попередніх тем, історичного краєзнавства.
12-13 травня квестували разом із учителями історії Хмельницького району та Сатанівської ОТГ .
12-13 травня квестували разом із учителями історії Хмельницького району та Сатанівської ОТГ .
Дякую!!! Далі буде...
Про екурсію можна прочитати ось за цим покликом. Режим доступу: https://zentravelblog.wordpress.com/2016/05/16/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%be-%d1%8f%d0%ba%d1%83-%d0%bd%d0%b5-%d0%b3%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%80%d1%8f%d1%82%d1%8c-%d1%81%d0%b0%d1%82%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b2-%d0%ba%d1%80/
Про екурсію можна прочитати ось за цим покликом. Режим доступу: https://zentravelblog.wordpress.com/2016/05/16/%d1%83%d0%ba%d1%80%d0%b0%d1%97%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%be-%d1%8f%d0%ba%d1%83-%d0%bd%d0%b5-%d0%b3%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%80%d1%8f%d1%82%d1%8c-%d1%81%d0%b0%d1%82%d0%b0%d0%bd%d1%96%d0%b2-%d0%ba%d1%80/
Коментарі
Дописати коментар