Історичне квестування у Сатанові

      Впровадження у сучасний освітній процес інноваційних ігрових технологій та методів навчання і виховання сприяє різнобічному розвитку школярів і студентів. Серед українських педагогів є наукова дискусія: квест – це “методика” чи “технологія”?  

       Квест можна розглядати і у контексті технологій, і у контексті методів. Історичний квест, на думку авторки, доцільніше розглядати як метод навчання. Квест дозволяє застосовувати знання на практиці у нестандартних ситуаціях, вчить логічно мислити, розвивати інтерактивні здібності, діяти командно, стимулює емоційну та інтелектуальну ативність учасників (повний цикл мотивації – від уваги до задоволення), знайомить з автентичним матеріалом тощо. Історичне квестування – це пошук, основою якого є чітко поставлене дидактичне завдання та послідовне виконання заздалегідь підготовлених організаторами (менторами) завдань командами або окремими учасниками, це спільна практична діяльність учителя та учня, викладача та студента, це їхній спільний міні-проект. Обов’язкові елементи: вступ (визначаються часові рамки; учасники ознайомлюються з планом роботи та результатом, який мають отримати; параметрами оцінювання) та висновок (аналізується набутий на практиці досвід, оцінюється як процес так і кінцевий результат).  

     Завдання квесту включають як поточний матеріал, так і матеріал з попередніх тем, історичного краєзнавства.
12-13 травня квестували разом із учителями історії Хмельницького району та Сатанівської ОТГ . 

Коментарі